tirsdag den 9. marts 2010

Denne blog har alt i alt kostet mig 250kr

Mit bidrag til en dag i wellcome - food: Om web 2.0

Denne side er et eksempel på en blog, der inklusive domæne m.v. kan etableres for ca. 250 kr og en årlig vedligeholdelse på ca. 45. Altså peanuts, når vi snakker marketing-budget. Det vil være min opfordring til projektet, at alle deltagende virksomheder etablerer en blog - enten i design med egen hjemmeside - eller et fælles basis-design for wellcome supleret med et individuelt præg. Der anskaffes relevante domænenavne (med URL-forward) der peger derpå samt en facebook-side med samme navn. Dermed opnås indtil flere marketing-tangenter at spille på, uden at det stort set koster noget.

Hvis vi er skrappe, refererer vi til hinanden og peger på hinanden - det elsker en google-robot, hvilket giver højere rating, når google vælger, hvem den vil præseentere øverst på sin liste.

Mere følger senere ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar